RACING TEAM
Komandos pasiekimai
Atlikti darbai
Atlikti darbai



Komanda "Supergreitis" yra paruošūsi nemažai automobilų profesionaliam ir mėgėjiškam automobilių sportui - žiedinėms lenktynėms, "Drago" čempionatui ir dar daug kitu ruoštų dalinai "Drifto" čemionatui, kalnų lenktynių ir greituminio slalomo varžyboms.  

Štai keletas mūsų patobulinimų.

Daugiau ir gal smulkiau rastumete
Facebook'e

























 Bmw 120cd 2009m.


























































































































 Bmw 120d. 2006m. stipriai modifikuotas, galingumas 280Ag ir 500Nm. 2011m.,2012m ir 20113m. Bf Goodrich lenktyniu laimetojas!


































































































 Bmw 135i 2010m. 3l Biturbo benzinis variklis perdarytas ir perprogramuotas, dabar galingumas +-400Ag ir 500Nm. 















































































 




















 
























































 





Bmw e36 318iS. Variklio galios didinimas(sportinių paskirtymo velenukų montavimas, galvutės "portinimas" variklio kompiuterio perprogravimas) ir kiti darbai.
















































































Bmw e30, buvo 320i- 2l benzinis, perdarytas į 2l turbodyzelinį 110kW su 6 pavaru greičių dėze. Salone sumontuotas hidraulinis rankinis stabdis(kuris beveik nesimato). Po perprogravimo variklis išvysto 200Ag ir 415Nm. Vidutinės kuro sanaudos +-7l/100km.







































Pagaminta visa Bmw e36/5 sportui skirta variklio instaliacija. Naudos pasaulio automobilių ralio vice čempionas.

















Čia kas liko nereikalinga.


















                 



Opel Astra 2l Doch, 150Ag. teko "portinti" variklio galvutę, montuoti sportinius pasristymo velenukus, droselines sklendes ir dar šį tą. Gavosi 208Ag ir 206Nm










































VW Corado teko sumontui KMS sportui skirta programuojamą variklio valdymo kompiuterį. Suvesti kuro ir oro padavimo sistemas ir dar viskokių smulkių darbų.











































 
1989m. Bmw 318i perdarytas "Drifto" varžyboms, sumontuotas 2,8l m52b28 variklis, jam skirta pavarų dėžė, specialiai tam surinktas LSD reduktorius, paskaičiuota ir pagal tai pagaminta ismetimo sistema, didelis aušinimo radiatorius, el. ventiliatorius. Varikliui sumontuoti Bmw M3 paskirstymo velenėliai, "portinta" variklio galvutė, perprogramuotas valdymo blokas- gavosi 242Ag.


































 

Bmw e28 1985m. 1,8l benzinis variklis pakeistas į 3l Dyzelinį variklį. Sumontuota stipri 5 laipsnių greičių dėžė atlaikanti daugiau kaip 500Nm, nes automobilis dalyvauja Drifto čempionatuose Pabaltijo šalyse.

 


 

















































































































































Gan ilgokai užtruko e36 coupe perdarymas iš 325i į 330dA. Automobilį vauruoja neįgalus jaunas vairuotojas- tad reikejo šiam Bmw sumontuoti automatinę greičių dėzę(net padarėm bėgių perjungimą ant rankinio valdymo svirties rankenos- pavaras galima keisti dviejų mygtuku pagalba).
























































































 



Į senuką Bmw e30 325ix sumontuotas m50b25 variklis, standartiškai turintis 192Ag. Sumontuoti priekyje 4 stumokliųkų stabdžių suportai ir dar šis tas konkurencingiau dalyvauti varžybose.

















 


"Sumeistrautas" e36 Touring 328i - 2,8l benzinis variklis pakeistas į 2l turbodyzelinį, su kuriuo planuojama išgauti 200Ag ir 400Nm.

 











 


1992m. Audi S2 standartiškai pasiekianti 220Ag, po nemenkų variklio perdarymų planuojama pasiekti +-500-600Ag.
sumontuota 6 pavarų greičių dėžė, KMS sportinis programuojamas variklio valdymo blokas ir dar šis tas.



















1993m. Bmw 320i benziniu varikliu 150Ag ir automatine greicių dėze.
pakeistas variklis į m47m 2l turbodyzelinį 150Ag ir 330Nm, šiek tiek modifikavus išgauta 200Ag ir 400Nm, sumontuota 6 pavarų greičių dėžė, šiek tiek modifikuota pakaba.
Šiuo automobiliu važinejama kasdiena ir dalyvaujama mėgėjiškose varžybose.
Apie sąnaudas: su 200Ag ir 400Nm automobilis vidutiniškai vartoja 6,5 l dyzelino 100km.


































2001m. VW Golf 1,9Tdi. Buvęs 90Ag- variklis modifikuotas į nepilnus 200Ag, sumontuota 6 pavarų greičių dėžė ir efektingesni stabdžiai.



















1993m. Bmw 318iS. 1,8l benzininis variklis pakeistas į 3l turboyzelinį variklį standartiskai turintį 185Ag. pakeitus turbiną, kuro purkštukus, sumontavus didesnį tarpinį aušintuvą, tepalo radiatorių ir perprogramavus variklio valdymo sistemą išgauta daugiau nei 250Ag ir 550Nm. vėliau sumontuota 6 pavarų ZF greičių dėzė, didžiulis Bmw M3 Evo blokuotas reduktorius, saugos karkasas, gesinimo sistema, galingi stabdžiai ir dar gaug visko, kad automobilis galėtų dalyvauti ziedinėse, 1000km, 4 valandų ir kitose lenktynėse.

Šis projektas pastoviai tobulinamas. Šiuo metu konstruojamos dvi turbinos.










1998m. VW Golf 1,9Tdi. variklis modifikuotas iš 90Ag į 150Ag ir 350Nm
Sumontuota našesnė turbina, pralaidesni kuro purkštukai, perdaryta išmetimo sistema, perprogramuotas variklio valdymo modulis. Taip pat modifikuota automobilio pakaba.
















1991m Bmw 325i. m50b25 variklis pasiekiantis 192Ag. Automobilis ruoštas žiedinems lenktynėms. Dalyvavo 1000km ir 4 valandų lenktynėse.




















1992m. Audi S2. 2,2l 20v su turbokompresoriumi variklis turejo išgauti 220Ag, bet mašina atgabenta nevažiuojanti... taigi atstatyta po avarijos, imontuotas didesnis tarpinis aušintuvas ir pakelta variklio galia iki 292Ag. Automobilis yra 4 ratais varomas, todėl buvo uždėta variklio apsauga ir juo dalyvauta megejiškose žiemos varžybose.















1993m. Bmw M3. Automobilis buvo nupirktas ir pargabentas iš Olandijos, kur buvo naudojamas megejiškam ar pramoginiam autosportui. Pargabentas su variklio defektu, ęl atmosferinis variklis s50b30 išvysnatis 286Ag buvo sutaisytas ir automobilis pilnai paruoštas žiedinėms lenktynėms. Dalyvavo 1000km ir 4 valandu lenktynėse.














1993m. Mitsubishi GT3000 WR4. 3l su dviem turbokompresoriais turintis pasiekti 286Ag buvo atgabentas iš Vokietijos sudegusiu varikliu... Suremontavom ir patobulinome variklį ir kompiuterio programą taip, kad variklis išgautu daugiau nei 320Ag.
Automobilis turejo aktyvų aerodinaminį paketa ir iš salono elektriškai reguliuojamus amortizatorius.















1995m. Bmw 318ti. pirmajam šio automobilio startui buvo sumontuotas 2,8l m52 variklis. sekančiam sezonui pasirinktas s14b20 su 192Ag.
Automobilis startavo 1000km ir 4 valandų lenktynėse. Dabar važiuoja ralyje, mini žiedinėse lenktynėse ir GSKL.
 















1988m. Bmw e30, i kurį buvo sumontuotas Bmw 320iS s14b20 variklis standartškai pasiekinatis 192Ag. stipriai išlengvintas automobilio kėbulas- sumontuoti plastininiai variklio ir galinis dangčiai, visi 4 lengvi plastininiai sparnai ir abieji buferiai.

















1985m. BMW 325i. 2,5l variklis standartiškai  170Ag, modifikuotas nedaug- kad liktų patikimas ir kiek galima ekonomiškesnis, nes šiuo automibliu buvo važiuojama 1000km lentynėse.
Dabar ši mašina važiuoja Mini žiedinių lenktynių, greituminio slalomo ir kalnų lenktynėse.
















1993m. Honda Civic Vti, 1,6l variklis standarrtiškai pasiekiantis 160Ag, po perdarymų išvystė 188Ag, dar vėliau perkonstruotas taip. kad "suktusi" 10 500aps/min pasiekė 204Ag. perdaryta-vadinkim pagaminta "lėtinta" greičių dėžė. Sumontuotas saugos karkasas, gesinimo sistema, efektingesnė stabdžių sistema ir t.t.















tokiu automobiliu- tris ratus iki finišo važiuota susprogusiu ratu.
ir taip 2002m. laimėtas Čempiono titulas!



















1990m. Honda Civic, įmontuotas 1,6l variklis standartiškai pasiekiantis 150Ag. Vėliau perdarytas variklis pasiekė 178Ag.
Savaime aišku perdaryta pakaba ir stabdžių sistema, sumoktuotas saugos karkasas ir t.t.

Automobilis važiavo sprinto, kalnų ir žiediniu lenktynių čempionatuose














Remontuoti ir tobulinti motociklai.





















Taip pat remontuotas ar tobulintas (kelta galia) nevienas variklis.